Rozdiel medzi reklamnými a darčekovými rekl. predmetmi

Reklamné tričká, perá, kľúčenky, kalendáre či dáždniky všetci dobre poznáme a väčšina z nás aj používame. Medzi spotrebiteľmi nachádzajú svoje umiestnenie, a to najmä vtedy, ak sú kvalitné a keď ich možno opakovane použiť. Inými slovami, ľudia majú záujem o predmety z ktorých je úžitok.

Aký je ale rozdiel medzi reklamnými predmetmi primárne určenými na rozdávanie a klasickými reklamnými darčekovými predmetmi? Reklamné (rozdávacie) predmety sú tvorené najmä z drobného tovaru akým môžu byť samolepky, lacnejšie druhy pier, kľúčenky či napríklad odznaky prípadne náramky a sú tak určené pre širokú verejnosť k masovej propagácii nejakej značky.

V prípade darčekových reklamných predmetov je to podobné, avšak ich charakter je osobitejší, navyše sa nimi chceme klientovi poďakovať za spoluprácu alebo prejavený záujem. Môže ísť o drahšie, luxusnejšie perá, súprava kvalitných nožov či náramkové hodinky kľudne aj za niekoľko stoviek eur.

Články o reklamných predmetoch nájdete na topreklamnépredmety.sk